Job 19 van 27


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Agent


Functie

Als Customer Service Agent ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klanten. Je streeft naar 100% klantentevredenheid bij elk contact (of het nu telefonisch, via mail, chat of social media is). Je luistert aandachtig naar de klant en denkt proactief mee om hem zo snel en efficiënt mogelijk te helpen. Jij bent de expert die oplossingsgericht werkt en zelfstandig met een oplossing komt. Je werkt nauw samen met je collega's van de klantendienst, het sales team en de achterliggende diensten om de beste service te bieden. Je verzorgt ook de opvolging van klantorders en bent bereid om flexibel te werken, inclusief dag- en avonduren en zaterdagen in rotatie.

Bedrijfsinformatie
Onze klant is een familiebedrijf dat gespecialiseerd is in tegels. Ze zetten alles op alles om op nieuwe trends van tegels, natuursteen en parket in te spelen. Passie voor het product wordt weerspiegeld in de mooie inspiratieboxen in hun showrooms, maar ook in hun team van getalenteerde en enthousiaste medewerkers. Ze bieden kwaliteit aan een scherpe prijs met de juiste kwaliteitslabels. Daarnaast bieden ze een complete service van levering & plaatsing.

Jouw profiel

Als jij de ideale kandidaat bent voor deze job, dan ben jij een communicatieve duizendpoot met een passie voor klantendienst. Je bent stressbestendig en flexibel ingesteld, en denkt altijd in oplossingen. Je hebt een goede kennis van MS Office en je spreekt en schrijft vlot Nederlands en Frans, met een basiskennis van Engels. Je bent organisatorisch, analytisch en assertief, en je hebt een passie voor onze waarden: betrouwbaar, passioneel, prijsbewust, deskundigheid en behulpzaam. Je bent bereid om je te verdiepen in onze producten en technische kenmerken, en je staat altijd klaar om onze klanten te helpen.
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)

Aanbod

Je komt terecht in een gerenommeerd familiebedrijf waar onze waarden centraal staan. We bieden jou een interessante job waarbij je elke dag geïnspireerd wordt door onze getalenteerde medewerkers, inspiratieboxen en topproducten. Je krijgt een opleidingstraject waarbij je ons bedrijf en onze producten van A-Z leert kennen. Verder bieden we een contract van onbepaalde duur en een marktconforme verloning aangevuld met maaltijdcheques, een hospitalisatie- en groepsverzekering. Daarnaast krijg je de mogelijkheid tot fietsleasing. In ruil voor jouw talent, bieden wij carrièremogelijkheden binnen ons snelgroeiend bedrijf waar jij een belangrijke schakel wordt. Je werkt in een 40u-week met 12 aanvullende verlofdagen.

Solliciteren

Shana Jacobs
003211287850

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht